جستجو برای:
سبد خرید 0
  • صفحه اصلی
  • محصولات
  • مقالات
  • رسانه
    • بانوان خلاق
    • ویدئوها
    • پادکست
  • داستان ما
  • ارتباط باما
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
  • ۰۳۱-۳۵۶۶۰۷۱۳
  • info@mypavilon.ir
perm_identity
سبد خرید 0
  • محصولات
  • رسانه
  • پرداخت
0
گروه بانوان خلاق پاویلون
ورود و ثبت نام
دوره‌های ویژه بانوان
  • دوره ویژه پاویلون
    • دوره حضوری پرنسس
    • دوره غیر حضوری پرنسس
  • ست ویژه پاویلون
    • ست ویژه عروس
  • جهیزیه پاویلون
    • چیدمان علمی و حرفه ای جهیزیه
  • ورکشاپ یک‌روزه پاویلون
    • کارگاه های عملی اسپیتر
  • صفحه اصلی
  • محصولات
  • مقالات
  • رسانه
    • مجله بانوان
    • ویدئوها
    • پادکست
  • داستان ما
  • ارتباط باما

وبلاگ

گروه بانوان خلاق پاویلون رسانه پادکست کمی درباره مؤسس پاویلون

کمی درباره مؤسس پاویلون

access_time2018/12/12
perm_identity ارسال شده توسط
folder_open پادکست
visibility 261 بازدید
https://mypavilon.ir/wp-content/uploads/2018/12/Inspiring.mp3

قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی چرا بیشتر فروشگاه‌های اینترنتی در ابتدای راه شکست می‌خورند؟ را بخوانید و به هر چهار نکته‌ی ارائه شده در این مقاله توجه کنید. به صورت خلاصه پیشنهاد می‌کنم که سایت شما حداقل در ابتدای راه یک فروشگاه تخصصی باشد.این خیلی مهم است که شما بتوانید تمایز فروشگاه خود را در یک جمله بیان کنید. اگر شما فقط یک فروشگاه اینترنتی باشید، می‌شوید یکی مثل همه و چرا باید یک نفر فروشگاه‌های مورد اعتماد را رها کند و از شما خرید کند؟!

سایت شما باید در نسخه‌ی نهایی باشد: قبل از آنکه اولین مشتری را به سایت خود دعوت کنید، سایت شما باید کامل شده باشد، یعنی فرایند خرید به صورت کامل انجام شود، تمام لینک‌ها به درستی کار کنند. هیچ متن و محصول نمونه‌ای در سایت نباشد و در حقیقت سایت از حالت دمو به صورت کامل – تاکید می‌کنم کامل – خارج شده باشد. همچنین سایت باید تجربه‌ی کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مورد پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله‌ی ترفندهای UX برای بهبود فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

یک پیشنهاد ویژه داشته باشید: برای اینکه بتوانید کاربر را به خرید ترقیب کنید، باید پیشنهاد ویژه‌ای برای برای او داشته باشید، یک پیشنهاد رد نشدنی. در هر کسب و کاری که هستید حتما محصول ویژه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که در سایت‌های دیگر نیست یا محصولی که خیلی مورد نیاز کاربران شما است. برای این محصول محتوای فوق‌العاده‌ای آماده کنید. این محتوا می‌تواند شامل معرفی کامل آن در صفحه محصول، ارائه آموزش کار با این محصول و ساخت آموزش ویدئویی یا تصویری باشد. همین محصول می‌تواند هدف فروش شما بشود یعنی به جای اینکه بگویید، می‌خواهم فروشگاهم فروش داشته باشد بگویید می‌خواهم این محصول را از طریق فروشگاه بفروشم. این محصول باید با قیمت و شرایطی خاص فروخته شود مثلا یک تخفیف ویژه داشته باشد یا خرید آن همراه با یک پکیج هدیه باشد. شما باید یک پیشنهاد ردنشدنی برای مخاطبان خود داشته باشید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: استارتاپپادکسترادیو

مطالب زیر را حتما بخوانید
  • بانوان و هنر دست

    269 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • پادکست
  • مجله بانوان
  • مقالات
  • ویدئوها
دسته‌های دوره های آموزشی
  • بانوان
  • بانوان خلاق
  • دسته بندی نشده
  • دوره حضوری
  • دوره غیر حضوری
  • مهارت فردی
جهیزیه
مؤسس پاویلون

من لیلا صفری برآن شدم تا از طریق ایجاد یک مجموعه کاری، هم نفراتی را در راستای گروه بانوان خلاق در کناریکدیگرسازماندهی کنم و هم از طریق شکوفا شدن ذوق و استعداد شخصی ام به نشر زکات گونه هنر خود جامه عمل بپوشانم.

ارتباط با ما
  • location_on
    اصفهان، خیابان پروین، خیابان شهید رضاییان،کوچه ۱۶،پلاک ۷۶،طبقه اول
  • phone_android
    ۰۹۱۳۲۱۶۳۹۹۲ | ۰۹۲۰۲۱۶۳۹۹۲
  • perm_phone_msg
    ۰۳۱-۳۵۶۶۰۷۱۳
  • email
    info@mypavilon.ir

تمامی حقوق مادی و معنوی اعم از محتوا و محصولات این سایت متعلق به شرکت پاویلون می باشد.
Designed By Zahed Hosseini
keyboard_arrow_up